سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

یادداشت ۹

جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ

اگر برایم نامه بنویسی آن را برای همیشه نگه می دارم

می توانی چند خطی برایم از خودت بگویی؟

می توانی کمی از حرف هایمان یا خاطراتمان بگویی؟

میدانم که هیچ چیز ابدی نیست...

ولی یقیین دارم که کلمات و خاطرات ابدی هستند...

برایم نامه بنویس تا تورا به واسته ی کلمات روی کاغذ جاودانه داشته باشم

🌼🌤🍂

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۳)

  • میم حقیقی
  • یکی از بهترین هدیه هایی که گرفتم نامه ای بود که خاتون برام نوشت ...

    نوشتن جاودانه کردن احساسه

    خوندن یک خاطره از تکرارش میتونه خیلی لذت بخش تر باشه

    پاسخ:
    یادمه از بچگی دلم می خواست برام نامه بنویسن...
    خوشحالم که تو این احساس رو تجربه کردی
  • میم حقیقی
  • بذار یه اعترافی کنم 

    من همیشه میخواستم یه وبلاگ کانال تلگرام و یا دفتر اختصاص بدم و برات از روزمرگی هات بذارم ولی هیچ وقت این کارو نکردم

    شاید چون وقتش نبود و ممکن بود رهاکنم ترجیح دادم شروع نکنم

    ولی از علاقه مندی های جدیمه که این کار رو انجام بدم و از تو بنویسم

    حسم مثل وقتیه که شازده کوچولو از گلش می نویسه 

    پاسخ:
    اینننننن خیلی خوب بودددد
    قلبم پروانه ای شد....
    این خیلی قشنگههه...چون هیچ چیز ابدی نیست و شاید یه روزی من نوسته هات در مورد خودم رو پیدا کردم و....>>>
  • سدنا حقیقی
  • سلام دختر نازنینم الان این نامه را که برایت می نویسم در کنارم نیستی ، دوست دارم برایت از آرزوهای برآورده شده ام بنویسم از اینکه همیشه دوست داشتم فرزندان دختر داشته باشم و خوشحالم که تو را دارم تو دختر خوبی برایم هستی و دوستت دارم .

    امیدوارم نامه ی من موجب شادی ات گردد.

    😘😘😊😊

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی