سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

°°°

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۲۲ ق.ظ

گاهی سرم درد می گیرد.

گاهی دلم می خواد هرچه را به خوردم دادی بالا بیاورم.

گاهی دلم می خواهد جای زخم هایی که از کلماتت مانده است...نشانت دهم.

گاهی دلم می خواهد بدانم باز هم برمیگردی و اظهار پشیمانی میکنی؟

با این حال...گاهی دلم برایت تنگ می شود.

با این حال گاهی دلم می خواهد فقط باشی و حرف بزنی...حتی اگر گوش هایم از صدای بلندت درد بگیرد.

گاهی دلم برایت تنگ میشود و گاهی احساس میکنم هنوز دوستت دارم.

_پیچک

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی