سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

موسیقی۶

جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 

 

 

مثل یک اشک در قلب من است

It feels like a tear in my heart

 

مثل گم شدن بخشی از وجودم

Like a part of me missing

 

و من فقط نمی توانم آن را احساس کنم

And I just can't feel it

 

من تلاش کرده ام و تلاش کرده ام

I've tried and I've tried

 

و من تلاش کرده ام

And I've tried

 

اشک روی صورتم نشسته، طاقت ندارم

Tears on my face I can't take it

 

اگر تنهایی یک طعم است، پس این تمام چیزی است که من می چشم

If lonely is a taste then it's all that I'm tasting

 

صدای گریه ام را می شنوی؟

Do you hear my cry?

 

من گریه می کنم، اوه

I cry, oh

 

میتونی منو نگه داری؟

Can you hold me?

 

میتونی منو نگه داری؟

Can you hold me?

 

میتونی منو تو بغل بگیری؟

Can you hold me in your arms?

 

فقط مرا در آغوشت بپیچ، در آغوشت

Just wrap me in your arms, in your arms

 

من نمی خواهم هیچ جای دیگری باشم

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

NF

?Can you hold me

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۳)

  • میم حقیقی
  • قشنگ بووود 👍

  • سدنا حقیقی
  • خیلی خوب که آهنگ همراه با ترجمه اش گذاشتی متشکرم گل من🌹🌺

  • سدنا حقیقی
  • خیلی خوب که آهنگ همراه با ترجمه اش گذاشتی متشکرم گل من🌹🌺

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی