سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

موسیقی۵

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 

 

 

تو آفتاب من هستی

You are my sunshine

 

تنها طلوع من

My only sunshine

 

تو منو خوشحال میکنی

You make me happy

 

وقتی آسمان خاکستری است

When skies are gray

 

تو هرگز نخواهی فهمید عزیزم

You'll never know, dear

 

من چقدر تو را دوست دارم

How much I love you

 

لطفا نگیرید

Please don't take

 

آفتاب من دور

My sunshine away

 

دیشب عزیزم

The other night, dear

 

همانطور که دراز کشیده بودم و خواب بودم

As I lay sleeping

 

خواب دیدم تو را در آغوش گرفتم

I dreamed I held you

 

در آغوش من

In my arms

 

وقتی بیدار شدم عزیزم

When I awoke, dear

 

من اشتباه کردم

I was mistaken

 

پس سرم را پایین انداختم و گریه کردم

So I hung my head and I cried

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Christina perri

you are my sunshine 

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۲)

  • میم حقیقی
  • You make me happy 🐣🌞

  • سدنا حقیقی
  • موسیقی به وبلاگت تنوع میده ، این سبک کارت رو می پسندم.🌺

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی