سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

موسیقی۵

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

 

 

lolly jony

 

Вернись ко мне ты моя Лали-Лали!♫!

پیش خودم برگرد لالی lali من خوشگل من!♫!!♫!

Неземная Лали-Лали!♫!

خوشگل غریبه!♫!

Мы же с тобою вместе летали!♫!

ما با همدیگه پرواز کردیم!♫!

Сутками ночами пропадали.!♫!!♫!

ما تمام شب رو گم شده بودیم!♫!

Ты же моя Лали-Лали!♫!

تو خوشگل منی.!♫!!♫!

Неземная Лали-Лали!♫!

خوشگل غریبه!♫!

Мы с тобой преграды не знали!♫!

ما مشکل یا مانعی نمیدیدیم!♫!

Мы две стороны одной медали!♫!.!♫!

ما دو طرف یک سکه بودیم!♫!

Среди серых масс я бродил!♫!

در میان انبوه از مردم خاکستری منحرف شدم!♫!

Но сам я серее их был!♫!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

lolly

Jony

 

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۲)

  • میم حقیقی
  • 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

    اگه قرار بود واسه حسم بعد شنیدنش یه ایموجی بذارم

    ایموجی کهکشان بود 

  • سدنا حقیقی
  • پرواز می کنم وقتی که تنهایم

    پرواز می کنم 

    در پروازهایم در حال رسیدن به گل های شکفته شده ای هستم که میوه ی آرزوهایشان را می چینن

    من تنها پرواز می کنم...🌺

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی