سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

c...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

در آخر از میان دوستانم تنها خودم ماند.

کاش زودتر میدانستم بهترین هم صحبت خودم...خودم هستم.

باید زودتر میدانستم هیچ چیز ابدی نیست.

باید زودتر میدانستم خیلی ها که مهربانند زودتر ترکت می کنند.

باید زودتر میدانستم توقع داشتن از دیگران کار بیهوده ایست.

باید زودتر میدانستم هیچ دوستی یا ارتباطی مانند شازده کوچولو و گل سرخش نمی شود.

باید زودتر باور می کردم اینجا چیزی مجسم نیست.

فقط گاهی دلخوش میکنی و وجود نامرئی کسی را در ذهنت مرئی تجسم می کنی.

و و بعد به تجسمت مهر ورزی می کنی، دوستش میداری،با او لبخند می زنی...

و بعد روزی وجود مرئی تجسمت به خودش برمیگردد و باز نامرئی می شود.

کاش زودتر قانون زندگی را می فهمیدم که هیچ کسی نباید به وجود نامرئی کسی،در ذهنش جانی بدهد.

که اگر اینکار را کند بی شک مجازات خواهد شد.

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۲)

  • میم حقیقی
  • خیلی زود به این نتیجه ها رسیدی 

    و خیلی قشنگ و ظریف مطرحش کردی

  • سدنا حقیقی
  • بهترین دوست هرکس ، صدای درون اوست .

    البته اگر برای تربیت خودِ درون مان ، وقت بگذاریم.

    باهاش خلوت کنیم ، بهش توجه کنیم و ...🌺

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی