سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

موسیقی۴

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 

 

 

احساس می کنم واقعا دارم از هم می پاشم

나 정말 무너질 것 같아

 

با هم بخندیم با هم گریه کنیم

함께 웃고, 함께 울고

 

این احساسات ساده

이 단순한 감정들이

 

حدس می زنم همه چیز بود

내겐 전부였나 봐

 

کی دوباره میبینمت

언제쯤일까 다시 그댈 마주한다면

 

میخوام به چشمات نگاه کنم و بهت بگم

눈을 보고 말할래요

 

"من دلم برای شما تنگ شده"

"보고 싶었어요"

 

در خاطره وجد

황홀했던 기억 속에

 

حتی اگر تنها برقصم، باران می بارد

나 홀로 춤을 춰도 비가 내리잖아

 

تا زمانی که این مه پاک شود

이 안개가 걷힐 때쯤

 

با پاهای خیس بدوم

젖은 발로 달려갈 게

 

بعد بغلم کن

그때 날 안아줘

 

چون ماه تنها به نظر می رسد

저 달이 외로워 보여서

 

به نظر می رسد در آسمان شب به شدت گریه می کند

밤하늘에 환하게 울고 있는 것 같아서

 

حتی با دانستن اینکه روزی صبح خواهد آمد

언젠가 아침이 오는 걸 알면서도

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Jungkook

Still whit you

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۱)

  • سدنا حقیقی
  • گریه می شوید غم های کهنه را ، می شوید غم های بی دلیل دل ها گنده را🌺😊

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی