سدنا حقیقی

سفیر دنیای خیال

سفیر دنیای خیال

یادداشت ۲

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۲۸ ب.ظ

" این دنیای او بود"

دخترک را میدیدم که چشم هایش به نور ماه خیره می نشستند.

کنارش که ایستادم آرام لب زد:

این دنیای من بود.

زیبا بود اما کوچک و من بودم که

منحصر به فردش کردم؛...

 

•Sedna•

  • سدنا حقیقی

نظرات  (۲)

  • #رمان #داستان_کوتاه
  • Sedna Jon  salam.  

      پرسیده بودی ک خودم مینویسم یا نه .  باید بگم که  تمامی مطالب من  از  شخصی بنام شین براری هست . و شعر سپید از شاعران مختلف. خودم خوب نمینویسم .   وبلاگ خوبی داری.  در زمینه ی مورد علاقه خودمه.  عالیه.   دنبال میشی

    پاسخ:
    مرسی عزیزم امیدوارم شماهم موفق باشی.
  • سدنا حقیقی
  • دخترک و نوشته ی دخترک غم

    دخترک آدمک کلمه های پرخاطره ...🌺

    پاسخ:
    کلمات بیشترین خاطره هارو جمع می کنن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی